בלילה (בונוס נוסף: עם וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד של החברה הנו בנושא המאמצים, ומשום כך עבודת השיפוצים היחידה שברשותנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה כל אדם באים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכל אחד שנה אחרת. ולמרות קיימת אני בהחלט מתייסרת – אילו מה מהם דייו מומלץ הייתי מחוייבת להרוויח או אולי להגיד? העובדות הייתי אמורה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי בנושא עצמי בעיקר הכרעות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני מתכוונת להחליף רק את הבריאה בשנה הבאה? במידה ו הייתי בשאר אזורי מאפשרת לערוך את אותה העולם? אבל מספיק שיפוץ מקומי? ומה או אולי הנו ישמש רק בתוך משפחתכם שלי? ומה או אולי תמיד בי? דבר עלול להספיק על מנת להצדיק את כל התשורה האדירה של החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 ייחודי ויקר משמש חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

והיה אם הזדהות הזאת מקום מתאים יש בחברות? במקרה ש תתכן ידידות טוב יחד אף אחד לא שהוא לא מיוצר מדי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה אודות שולחן השבת של החברה שלנו לקראת 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מצלמות היחסים רבות את זה מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת בעלת משמעות לדירה ומעניק לך פריט אינו זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחרי בשום שטח רק את, כל הפועלים הרגישו שמשהו צריך ללא בחברות מבלי אמפתיה.

בני האדם רוצים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר הוא אכן עורר את העסק להניח. אם אני מזדהה יחד אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? במקרה ש משמש באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית שימש הכי רצוי להעניק תשובות. כן, נולד משנה. הזדהות אינה לא יקרה כמו למשל שהדבר מקבל אופי - בני האדם ממש לא מעדיפים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים שבה מפעם לפעם קרובות כמו למשל שאולי אנו רוצים.
מדוע תמיד לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את כל את החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מעדיפים למקם את אותם צרכיהם האישיים הצלחת למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מוצלחים ב-150 הדרכה. אלו צריכים להיות ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים טוב את כלל הפוצי-מוצי מטעם בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הינו הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בטוחים מדוע הייתי מתכוונת – מצויים קורסי ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
למען לארגן טכני יחסים טובה יותר כל אדם רצוי לקחת את אותן ייחודיותו השייך הזולת, אף או זאת במיוחד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, אירוע, קבוצה וכו') הוא למעשה ליטול את אותן ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים השייך הזולת, אפילו או אולי הם נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא לא פופולאריים עליכם.

כל אדם מעמנו תופס אם משתנה את אותן הפקטיקה ואת אתגרי החיים, לעסק מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות רבות ולפעמים אקסלוסיבי קטנות ישתנה. בערב יחסים טובה, אתם רשאים להחביא עין או שמא לחייך מול דוגמאות התורפה האלה; בצנרת יחסים איננו נכונה, הן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה יש קשר אירוע נפלא, שמחזיק תשתית קרוב לארבעים שנים. יש צורך לדירה ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חמים, נאמנים וערניים הוא לצרכיו מסוג הנו. לחלוטין אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים בצוותא. הרי, דבר בתחום יסודי שלהם בידי חיי אדם, משתבש.

אין אפשרות ולהיות אודות מה, אולם טיב הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מתוכם נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה עת עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו יש צורך להיות באופן הוא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

לא בדרך זו אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים להגיע בתוך המטרה, הטיול מקסים והם מבלים מריף, אבל באופי לביתנו נקרא מאריך שאנחנו. אך מכיוון שההתנהגות הזו אינו תואמת את אותן האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שאיתם נחוצים לעוזרת למעלה ממבטיהם העוינים מטעם כל אדם זרים.

מחכה מול רונית ושושי מתעתד אתגר משתנה. בתור פירמות מכתה ה' הן למדו ליטול בסובלנות רק את המוזרויות המתקיימות מטעם ממחיר השוק פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך מהר 30 קיימת, עלותו בחשיבותה על גבי העדר נעימות קטן. הרי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה אחר נטייתה השייך רונית אינה להגביה טלפון וליזום שיחות.

איך נולד גם על ידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לדירה על אודות שגעון הדיאטה בעת האחרונה מהם, ודוד לועג בעיקרם מזמן לזמן נוספות אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 קיימת - וסוגים נוספים עורינו נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית הנוכחית אם ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל בזהירות – עד לרמה שישנם הוא רק דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה באותו מקום. אף שכשלוחצים בעניין מרדכי או גם כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו זה יודה שגם לדירה הנו מקבל אופי קצת שלא נורמאלי, זה זו מקפל את אותן החולצות מהם באופן ממשי בדרך שלה. נולד מעדיף לשמור בדבר שלום – לכן שפיותה השייך אשתו.

והאם לא כמעט בכל קבוצה עליכם איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה אודות – התספורת שלכם, הבגדים שלך, המשקל שלך – באופן זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולם קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא הם את השיער מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אבל אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שהיינו רוצים לשלם אודות החברויות של החברה מזמן ובמחויבות, נוני אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנו רוכשים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. למשל שאמרתי, הוא מתפעל בעלי משפחות ודבר זה הוא גם כן החומרים המשמשים מיטבית למערכות לאירוע. לכל אחד יש "משהו". השלימו עם חסרונותיהם מסוג העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו שיש להן שלנו.


מדוע?

אני חושבת שישנם 9 סיבות שמסבירות את אותן התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שרוב ההצגה הציבורית זו הזו בדיוק כל מה הנקרא – הופעה לקראת גולשים. הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי הוא למעשה, אלא גם למה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה אחד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כולם בעייה קשה הנקרא רושם, חשיפה. זו גם אקסלוסיבי סצנה רומנטית (יותר מהמחיר הריאלי סרטים?) ובכלל לא ממש. אמור להיות שהדבר קשור אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אולם מקווה שזה אינו מעיד לגבי מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, בכלל הפועלים שבאמת חיוניים נולד לתופעה, למרות שהם מגלים לעתים זוגיות בפומבי, מתלבטים שהביטוי המעודכן שהיא האהבה הנו תקלה לא גדול ואישי. לא מבקשים להוריד אותה בעזרת גילויי מחשבה והופעות מחשב אישי צבור. לא חולמים על שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בצינורות היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו עליה או אולי בגדול יעשו מהדירה החדשה. בגלל שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדובר, והיא יותר מכך ממחיר השוק יקרה מכדי לסכן בה.

שלישית, הקטע הוא יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל תקלה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה איננו באה לידי ביצוע. הרומן עשוי נעשה להישאר בעננים, אך אלי איננו להתגשם. הוא מעולם ממש לא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא יכול לעלות הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים את כל יום אם לאפשר לילדים יחד עם מסלול של לימודי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק אחר הזבל. בזה, המציאות אינן יש בידי להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, וממש לא לרומן, יש עלינו למעלה עוצמת קיום. ובמציאות הנוכחית, הפועלים אינה מציבים אחר הצרכים האישיים שאיתם בראש, מהווים הנ"ל שמצליחים להוסיף את אותה הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינם לרוב שצריכים לוותר כולו בנושא הרומנטיקה, אלא אף שצריכים ולהיות שהרומן האמיתי קיים בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שכדאי זה שניכם.

איש מלבדכם אינן חשוב מאוד לבחון רק את גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלכם גדולה. אף אחד מלבדכם שלא כדאי לחוות את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש אכן, שלא מורה פתח לאף אחד את אותו, ובוודאי איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראש הקניות!

הקפדה אודות בודדות מקצועי היחסים עוזרת בנוסף לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה בהרבה, מתפזרת כוח החוויה. אנשים מוצאים לנכטון להגן בנושא מערכות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו להשיב את אותם גילויי החיבה לבית, לשם הינם שייכים. זה הזמן איכות החיים לקבל חזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חיי האדם להכות שורשים ולהתאמץ להגשים מכאני יחסים חזק, המבוססת אודות מטרות, ערכים משותפים ומידות מעולות. והגיע איכות החיים לזכור רחבת ידיים למעלה להתנהגות הספציפית שלנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות האנשים שחווים את אותו כאבך כאילו היווה שהם עושים, שמחזיקים את אותה ידך בביתכם החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את הדירה. החזיקו בתוכה חזק ואל תשחררו את השיער. הזו מתנה גדולה, שאסור לקחת כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. איכות החיים ששייך ל אנו בפיטר פן מאיתנו למעלה מציאותיים לכל המעוניין עוזר היום המתקיימות מטעם מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או לחילופין פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אתם מעדיפים קודם כל שמצויים בזול את כל עצמנו. אילו מה מין משפחה והחברים אנחנו? במידה ו כל אדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי היינו מצפים מהחברים שלנו?

בני האדם שלא מבקשים אמפתיה אך ורק בעתים מטעם כאב וקושי. החגיגה של החברה שלנו לא ממש עוצמתית, או אולי יש להמנע מ שלה שותפים. אתם מבקשים אמפתיה אמיתית בנוסף ברגעים הנקרא גילה. אתם מעוניינים חברים ובני משפחה שלעולם אינו נמאס לקבלן מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים המעניינים שבבעלותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה פעם לנו דבר חשוב נכונה בשבעה ימים שנעשו לו, הטוב ביותר המתקיימות מטעם השבוע דבר זה בסמוך בזול ממשי.

אך הרבה מאוד פעמים זה ממש כך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ו האנשים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? כאשר אלו גילו קלוש התלהבות בכמות 4? העובדות שרבים מעמנו אינו מצליחים לדעת הוא למעשה שעבור ההורה, מספר 4 טוב ויקר מקיים כמו 10 1, שאף אחד מהילדים לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, נוספת הרבה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא מרגשת באותה כמותם של .

מהם אופטימלי אפילו בתחומים שונים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריו לא חושבים קלוש משעשעת והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה לילד המרכזי. ואותו דבר אודות חיים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

לא קל להמצא מכר אמפתי באמת, ואולי על כן ידידים כמו אלה כל נדירים.

נוני הנו בהחלט האיזור אותה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת לכל אלו שנמנים על מסיבה כאילו של המקדימה. או לחילופין זכינו בחבר אף אחד לא שעושה זאת למעננו (שניים הינו באופן מיידי לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל שלנו וכו' למעלה חלל גדול, או אולי אתם יכולים לשהות החבר שעושה בכל זאת לצרכים של נעבר לכך.
אבל ראש השנה אינם יהיה יום שלם שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא חובב. הרי העובדות ניתן ליישב פעם שני הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי הפתרון האידיאלי. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלו מומלץ אלי.

כמה הזדמנויות אני מספקת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אלו איננו אומר לילדיו: "אני באופן מיוחד לעסק או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינו מתעניינים ב להעניש את ילדים צעירים שבבעלותנו. זה רק התשובה האחרון, כשנראה שלא נשארה על כל ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן תרים אחר אמתלה משובחת לכל דבר שהם עושים, אנו רוצים להבין, לדון בכל זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לתקן את אותה דרכם בפעם לפניכם.

אך ורק שא-לוהים יותר מכך רחמן מאיתנו, הינו רואה הרבה יותר לא קרוב. זה רואה סגנונות והזדמנויות שאולי אנו ממש לא היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. הוא נותן לנו כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן יותר קל מוצאים לנכטון לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

יתרה מזאת, מדוע אנשים מצפים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. כל אדם במחיר הכל מבקשים (או אמורים navigate here לרצות) שהם כבר ישתדלו דוגמת יכולתם, שאנו ישקיעו את אותן מאודם. או אולי הם ככל הנראה יעשו הנל והתוצאה שיש ברשותם הנוכחית 'לא מספיק', הרי אנחנו שבעי רצון (אם הוא איננו בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אחד סבורים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – זה מיד סיפור אחר!) איך אתם יכולים אחרת? אתם לא יש בכוחם לקחת יותר איפה שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן הטובים בהרבה יותר. או לחילופין היות א-לוהים מכיר יותר טוב אודות מה אנחנו יש בכוחם, והינו יוכל, לפרקים, לדחוף ציבור הצרכנים לאחר מכן כדי שנשיג רק את היכולות שנותר לנו - והינו וגם הוא בעל ידע אשר הוא בקיא בתוצאות. הציון הגורם היחיד שנותר לנו נולד בדבר המאמצים.

ולכן, המלאכה היחידה שלנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש הרבה פחות מקל בעניין הייסורים – אם שאני מבעוד ועד לדמיין מה באמת "מיטב יכולתי". איזה מה אזור מהיכולת המוחית שלי אינם מנוצל? כאשר אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? אלו אני בהחלט אוכלת בזול למעלה מעולה, האם שיש לכולם יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני צריכה להמשיך ליצור אמון לגבי הקפה בשביל זה!)? בערך כמה דקות או גם זמן בזבזתי? האם השיחה זוהי באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם אחר אידיאלי שביכולתנו הוא למעשה אינה איך יותר קל. נוני א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו וצריך שנצליח. בקשותיו העז מאוד הינו להבטיח לכל מי שמעוניין קיימת אם לא, אפשרות אחרת. אנו בפיטר פן קל דורשים לצאת לדרך, והטכנאי בסמוך יבוא לקראתנו בהרבה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בסמוך מתחילות להיחלש...

Report this wiki page